- Navigation
- Slider portfolio
- Book foredrag
- Instagram integration
Økonomista nåede en vækstmæssig milepæl, og nu var ønsket at udvikle en professionel identitet og hjemmeside. Økonomista har fået sig et godt brandt blandt målgruppen, kvinder med interesse for økonomi og investering. Opgaven for Økonomista var først og fremmest at udvikle et professionelt website for målgruppen af kvinder, økonomi-interesserede kvinder i Danmark. I samarbejdet med Mille Skjold, stifter og iværksætteren bag Økonomista, designede vi en ny visuel identitet, et nyt logo og et nyt lækkert website, hvor alle besøgende kan følge med i Økonomistas onlineunivers.
Økonomistas magasiner er utraditionelt opsat med stærke farver, klare billeder og fokus på liv og mode. På mange måder udfordrer magasinet en klassisk tilgang til fagblade, hvorfor vi valgte at designe hjemmesiden i et stilrent, enkelt layout, som kan præsentere magasinerne, uden det skaber støj og ubalance mellem identiteten og det vigtigste, produktet og ydelserne, som Økonomista tilbyder. Farverne er lyse og rolige og giver læseren en oplevelse af overblik og elegance. Den primære farve, orange, er udvalgt til markørelement.
#cb7434
#e5ddd6
#ebe7e2
#383537
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Yy Zz
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Yy Zz
Hjemmesiden til Økonomista er et portfolio spækket med iværksætterens bidrag til økonomi scenen. Vores udviklere har lavet interaktive slidere, links til pressearkiver sammen med et overskueligt podcastunivers, hvor Mille Skjold har bidraget med sin viden om økonomi. Siden er udviklet med kreative menuer og navigationsområder, hvor besøgende let kan navigere rundt og finde magasiner, artikler og booke foredrag med Økonomista.
Et godt produkt sælger sig selv, siges det, og et godt design forstår den opgave. Økonomistas magasiner er et samlingspunkt for alle aspekter af det økonomiske liv, og har i dag mange købere og læsere. Magasinet i sig selv er et univers for kvinder og moderne folk, som ønsker en anden form for tilgang til økonomi, severet som interessant, lækkert og visuel læsning. På samme måde har vores designteam valgt at fremhæve produkterne på siden og lægge sig op ad de mangefarvede og levende magasiner med et rent, stilfuldt layout, som brander magasinerne. Det var en spændende opgave at sikre produktet sin retmæssige plads, og at underbygge et stærkt koncept med et lækkert og elegant brandkit af nyt logo og ny identitet.
Jeg har været rigtig glad for samarbejdet med Savants i forbindelse med relanceringen af min virksomheds visuelle identitet og nye hjemmeside. Jeg havde længe tøvet med at få hjælp til opgaven, fordi jeg havde brug for at finde de helt rigtige mennesker, som jeg havde tillid til, og som ville forstå mine visioner og tænke kreativt, så det ikke blev en standardskabelon, der blev hevet ned over min virksomhed. Det har Savants leveret!
Mille Skjold Madsen
Grundlægger